TTV SLAGVAARDIG

TAFELTENNISVERENIGING RHEDEN

De accomodatie van ttv Slagvaardig

Het clubgebouw van ttvSlagvaardig is in 1982 gebouwd op ondergrond van de gemeente Rheden en is inmiddels in eigendom van de vereniging. Drie jaar geleden heeft de Verfbrigade uit Velp ons clubgebouw in een volledige make-over gedompeld, waardoor het aanzien van ons onderkomen ineens in de 21e eeuw is terecht gekomen.

Image

Marc Budel (wethouder van gemeente Rheden en fanatiek tafeltennisser van weleer) heeft destijds de her-opening verzorgd.

Image

We zijn de Verfbrigade nog jaren heel erkentelijk voor het geboden resultaat. We zijn hierdoor als leden ook geïnspireerd geraakt om ook de binnenkant van ons pand op te knappen. We hebben veel plannen om de ruimtes opnieuw te her-inrichten en te voorzien van nieuwe kleuren.

Met ondersteuning van de Doe-dag van het Oranjefonds en de gulheid van onze nieuwe hoofdsponsor Tonny van Elferen wordt de binnenkant van ons clubgebouw ook verfrist zodra de Corona-maatregelen dit toestaan. Om de kwetsbaarheid van ons gebouw, we zitten immers achteraf en aan de rand van ons dorp, te verminderen wordt ook de beveiliging van ons gebouw nog in 2021 op orde gebracht.

Leden, sponsors en vrienden van TTV Slagvaardig die ons hierbij willen ondersteunen kunnen contact opnemen met Wim Havekes via voorzitter@ttvslagvaardig.nl
We kunnen altijd extra handen gebruiken.

Club informatie

IJsselsingel 3