TTV SLAGVAARDIG

TAFELTENNISVERENIGING RHEDEN

Activiteitencommissie

Even voorstellen: mijn naam is Frank Schut (45jr) al bijna 10 jaar actief spelend lid van Slagvaardig. De laatste jaren ben ik vooral ook actief als lid van de activiteitencommissie. Dit doe ik samen met Wendy de Jong (48jr) die ook al meer dan 10 jaar vrijwilliger is bij onze gezellige club. Wij houden ons bezig met de organisatie van diverse activiteiten binnen- (en buiten) de club. Diverse vrijwilligers ondersteunen ons hierbij. Sommige activiteiten worden zelfs volledig zelfstandig, zonder ondersteuning van de activiteitencommissie,  door de betreffende vrijwilligers verzorgd, zoals onze jaarlijkse Rommelmarkt op 2e paasdag. Enkele andere activiteiten die plaatsvinden bij Slagvaardig zijn:

Oliebollen- en Appelflappentoernooi:
(jaarlijks toernooi met voorgift, zodat iedereen kans maakt op de felbegeerde Oliebollencup). Aansluitend volgt dan traditiegetrouw de Nieuwjaarsreceptie; toegankelijk voor alle (oud)leden, aanhang, Vrienden van Slagvaardig en sponsoren;

Clubkampioenschappen: jaarlijks terugkerend evenement waarbij wordt gestreden om de zeer begeerde wisselbeker

Vrijwilligersavond: een vereniging als de onze kan NIET zonder de inzet van onze gewaardeerde vrijwilligers, inzet die wij als club graag willen belonen met een jaarlijkse avond met een ludieke (spel)activiteit en lekker eten!

Rommelmarkt: normaal gesproken traditiegetrouw elk jaar op 2e Paasdag wordt ons clubgebouw volledig omgetoverd tot een markthal tot de laatste centimeter gevuld met een goed gesorteerd assortiment aan goede tweedehands spullen. Voor ieder wat wils en altijd zeer goed bezocht! Voor onze vereniging een enorm belangrijk evenement; door een vaste groep vrijwilligers tot in de puntjes verzorgd en waar men het hele jaar druk mee is. Dit jaar volgt een andere dattum.

BBQ: ook dit gezellige evenement kent vele vaste bezoekers die (met familie) onder het genot van een drankje hun magen vullen met een volledig verzorgde barbecue.

Veteranentoernooi: 40+ toernooi in november gehouden en toegankelijk ook voor leden van andere clubs.

Sponsormeeting/toernooi: evenement waarbij onze sponsoren en aanhang kennis kunnen maken met de tafeltennissport en na afloop onder het genot van een hapje en drankje de opgedane ervaringen kunnen uitwisselen.

Club informatie

IJsselsingel 3